Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Kỹ Thuật Răng Cưa (JIGSAW) Để Tăng Cường Sự Tương Tác Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_22-57-49.png
    Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Kỹ Thuật Răng Cưa (JIGSAW) Để Tăng Cường Sự Tương Tác Của Học Sinh Trong Hoạt Động Nhóm - Một Nghiên Cứu Hành Động Tại Lớp 10 Chuyên Anh Trường THPT Sơn Tây, Hà Nội
    The study reported in this paper investigates the using of Jigsaw technique to enhance the students‟ interaction in speaking lessons at the 10th English majored class, SonTay gifted high school, HaNoi. The researcher aims to find out the causes of students‟ weak interaction in speaking activities, the importance of using Jigsaw technique to stimulate students to speak English, and the suggestions for teachers to apply Jigsaw technique at SonTay high school. To find the answers to these questions, an action research was carried out through several steps, using a combination of 2 data collection instruments (survey questionnaire, classroom observation). The results showed that the students‟ participation in speaking lessons increased significantly when the intervention was implemented. Hopefully, this study will make a small contribution to the implementation of Jigsaw technique in improving speaking skills for students at Son Tay high school, Hanoi.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Phạm Thị Thanh Thùy
    • Tác giả: Phạm Thị Nga
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1061573&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/A7738070F72ED99
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page