Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Phương Pháp Đánh Giá Tuyển Tập Bài Làm Nhằm Tăng Hứng Thú Cho Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 11, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-11_11-34-48.png
    Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Phương Pháp Đánh Giá Tuyển Tập Bài Làm Nhằm Tăng Hứng Thú Cho Học Sinh Khối Lớp 9 Trường THCS Nam Hải Học Môn Tiếng Anh
    The reform of teaching methods is one of the spirits of innovations in education at all levels of our country. Nowadays people often mention about education initiative or active learning, which is the transfer of the central role of teachers in the classroom to the students. In this approach, students do not depend too much on the training process and the main keys for them are self-study, selfdiscovery, self-esteem, self-efficacy and self-assessment. Therefore, in order to improve the quality of training, there must be not only focus on teachers, or innovative teaching methods but also need to enhance methods of testing and assessing students. Besides, evaluation must be organized systematically to see the whole learning process of students, and assessment tools must combine multiple and diverse forms.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Phạm Thị Hạnh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hạnh
    • Số trang: 68
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006483
    https://nitro.download/view/469B591512DAF0B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page