Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Phương Pháp Dạy Học Theo Đường Hướng Giao Nhiệm Vụ Trong Dạy Học Kĩ Năng Nói

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 24, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-24_21-43-35.png
    Nghiên Cứu Việc Sử Dụng Phương Pháp Dạy Học Theo Đường Hướng Giao Nhiệm Vụ Trong Dạy Học Kĩ Năng Nói Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai Chuyên Tiếng Anh
    The focus of this study was on the use of task-based approach in teaching speaking for the 2nd year English majored students at Vietnam University of Commerce. A one group pre-test/post-test quasi-experimental design was employed with the participation of 40 students from English Faculty. The test results showed that the task-based approach had a positive impact on students‟ speaking achievement after the experiment. Another instrument, the questionnaire, was administered to the participants in order to draw on qualitative data. The data revealed the positive consequences for significant changes in students‟ learning attitude and motivation. The task-based project also welcomed favorable evaluations from the students that would be of great help to the future applications of task-based language teaching.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Lương Thị Minh Phương
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055794
    https://nitro.download/view/FBAA3F0C3E17925
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page