Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Tham Gia Nói Trong Hoạt Động Nhóm Trên Lớp Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất Tại Khoa Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-1_13-44-23.png
    Nghiên Cứu Việc Tham Gia Nói Trong Hoạt Động Nhóm Trên Lớp Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất Tại Khoa Anh, Đại Học Ngoại Ngữ - ĐHQG Hà Nội
    Group work has been widely believed to offer various advantages such as enhancing students' interaction, generating a supportive atmosphere, creating chances to use the target language and promoting learner autonomy (Long & Porter, 1985: Brown, 2001). Thus, it has blossomed in English as a Second Language (ESL) and English as a Foreign Language (EFL) classrooms. The emphasis on group activities is particularly noteworthy in Vietnamese English Language Teaching (ELT) setting where students are EFL learners and have few opportunities to use English in daily life (Vo, 2004). Nonetheless, the effectiveness of group work has been reconsidered closely since Tickoo (1991, p.53) left the open question "/.v group work a pedagogic universal or a partial remedy'^" after his experiment comparing the success of a group-work class with a teacher-directed one. Since then, the need to examine how group-work theory works in practice has rapidly emerged.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đinh Hải Yến
    • Tác giả: Tống Thị Mỹ Liên
    • Số trang: 108
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005720
    https://nitro.download/view/4C6424FED4FD17F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page