Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Việc Ứng Dụng Hồ Sơ Học Viết Và Mối Tương Quan Với Tính Tự Chủ Học Tập

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 23, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-23_10-6-31.png
    Nghiên Cứu Việc Ứng Dụng Hồ Sơ Học Viết Và Mối Tương Quan Với Tính Tự Chủ Học Tập Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất Chuyên Ngành Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Ngoại Ngữ, Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    The purpose of this study is to explore students’ perceptions writing portfolios and its relationship with learner autonomy in their writing classes. The participants of the study are 84 English majored students at University of Languages and International Studies (VNU) with English proficiency level A2. A questionnaire survey was scored by the participants to find out their perceptions of applying the portfolio and its impacts on their writing ability. In addition, an autonomous learner checklist was delivered before and at the end of writing portfolio implementation to investigate students’ levels of autonomy as well as to test whether their levels had been changed under the implementation of portfolios. The results indicated that students are aware of the application of portfolios especially its advantages and benefits. It was also found out that the application of portfolios helps improve students’ level of autonomy.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Thuý Nga
    • Tác giả: Nguyễn Thị Ngọc Mai
    • Số trang: 98
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2017
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1068746&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/9105EEE4C842374
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page