Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Yếu Tố Ảnh Hưởng Đến Sự Tự Giác Giao Tiếp Của Sinh Viên Bằng Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 28, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-28_21-18-5.png
    Nghiên Cứu Yếu Tố Ảnh Hưởng Đến Sự Tự Giác Giao Tiếp Của Sinh Viên Bằng Tiếng Anh Trong Lớp Học
    Willingness to communicate (WTC) has gained an increasing amount of attention in the area of second language acquisition (SLA). Despite the rich findings from previous researches, most of the previous studies have been conducted in Western countries. Until recently, little research related to WTC has been conducted in a foreign language learning (EFL) context where there is usually no immediate linguistic need for learners to use English in their daily life. The present study aimed to examine the extent to which the students are willing to communicate in English in the classroom according to their self-report, and factors that might affect the students‟ willingness to communicate in an English as a foreign language context. A mixed-method approach design was employed in order to explore the different aspects of WTC construct. Data was collected through a questionnaire and interviews.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Phan Thị Mai Hương
    • Số trang: 50
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055416
    https://nitro.download/view/726377D83116A47
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page