Luận Văn Thạc Sĩ Người Học Chữa Bài Cho Người Học Trong Phát Triển Kỹ Năng Viết

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_11-23-3.png
    Người Học Chữa Bài Cho Người Học Trong Phát Triển Kỹ Năng Viết - Nhận Thức Của Giáo Viên Và Sinh Viên Năm Thứ Hai Không Chuyên Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Kinh Doanh Và Công Nghệ Hà Nội
    Nowadays, English is considered to be one of the key factors that help our country make faster progress on the way of industrialization, modernization and integrate into the world. Therefore, the demand to master English, that is to use the four language skills fluently, is becoming essential to students in general and students at Hanoi University of Business and Technology (HUBT) in particular. Of the four language skills, writing seems to be the most difficult but really important skill among the other three: listening, reading, and speaking, because it is especially necessary for students to acquire English for Specific Purpose (ESP) lessons in their academic program. Thus, one of the vital responsibilities of English teachers is to help students enhance their writing skills. With the effort to help students improve their writing skills, peer feedback is employed in the writing classes at HUBT.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Vũ Thúy Quỳnh
    • Tác giả: Trịnh Thị Thanh Xuân
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005634
    https://nitro.download/view/C1BC6C980F6831F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page