Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Của Giáo Viên Đối Với Việc Sử Dụng Phương Pháp Giao Nhiệm Vụ Trong Sách Giáo Khoa

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_13-59-3.png
    Nhận Thức Của Giáo Viên Đối Với Việc Sử Dụng Phương Pháp Giao Nhiệm Vụ Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 11 Chuẩn Tại Trường Trung Học Phổ Thông Nguyễn Viết Xuân, Vĩnh Phúc
    The ongoing process of regional and global integration in Vietnam has resulted in an increasing demand for English teaching and learning. English not only is now taught at tertiary level but also becomes a compulsory subject at almost every senior high school. Such great demand is one of the most important reasons causing the innovation at secondary level driven by the Ministry of Education and Training. The innovation started with the change of coursebooks. In 2003-2004 academic year, grade 10 students in 46 pilot secondary schools nationwide studied one of the two new English coursebooks: “English 10 – the piloted coursebook 1” and “English 10 - the piloted coursebook 2 ”. The two following academic years, grade 11 and 12 students in those schools worked with the new piloted coursebooks of English 11 and 12 respectively.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Nguyễn Thị Nga
    • Số trang: 69
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005637
    https://nitro.download/view/BDE575F0BEDD060
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page