Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Của Giáo Viên Trung Học Phổ Thông Về Việc Sử Dụng Phương Pháp Học Dự Án Trong SGK

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 23, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-23_9-35-38.png
    Nhận Thức Của Giáo Viên Trung Học Phổ Thông Về Việc Sử Dụng Phương Pháp Học Dự Án Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh Thí Điểm
    This study explored high school teachers‘ perceptions of project-based learning in the new English textbooks. The specific areas of investigations were teachers‘ perceptions about (1) PBL‘s definitions, PBL‘s benefits for students in language learning in terms of motivation, improvements in language skills, learning autonomy, teamwork skills and teachers‘ roles in PBL, (2) their challenges in implementing PBL. The findings from questionnaires and interviews reveal that teachers had a clear understanding of PBL was and a positive attitude to the benefits of PBL for students in language learning. Also, the results of the study show that teachers encountered with three main challenges when implementing PBL : students‘ ability, time for preparation and schools‘ facilities. Basing on these findings, suggestions are made to enhance the success of PBL in teaching and learning English language.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Vũ Thị Thanh Nhã
    • Tác giả: Hoàng Thị Hà Xuyên
    • Số trang: 71
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2017
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1069058&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/B2815F758A08D15
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page