Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Của Giáo Viên Và Sinh Viên Về Một Người Giáo Viên Tiếng Anh Tốt

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-13_12-18-42.png
    Nhận Thức Của Giáo Viên Và Sinh Viên Về Một Người Giáo Viên Tiếng Anh Tốt
    question that many teachers often ask is: I like my job, and I love the students, but how can I become a good language teacher? The answer is not easy. It is clear that whether someone can become a good foreign language teacher does not solely depend on his /her command of the language. Some linguists assume that those who are engaged in language teaching profession have the burden of keeping up-to-date, not only with the language which is taught but ever changing learner needs and profiles as well (Kayhan, 1999). According to Schrier (1994), along with subject matter knowledge, professional good foreign language teachers must also have “the ability to reflect, analyze critically, select the tools and materials of teaching, and evaluate the products and performance of the learners” (p.220).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Minh Huệ
    • Tác giả: Diêm Thị Hảo Tâm
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005800
    https://nitro.download/view/789955E8A1078BC
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page