Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Của Giáo Viên Về Đường Hướng Dạy Học Theo Nhiệm Vụ Đối Với Kỹ Năng Nói

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_9-30-15.png
    Nhận Thức Của Giáo Viên Về Đường Hướng Dạy Học Theo Nhiệm Vụ Đối Với Kỹ Năng Nói - Nghiên Cứu Trường Hợp Lớp 11, Trường PTTH Chuyên Nguyễn Huệ, Hà Đông, Hà Nội
    In the long history of linguistics, changes and shifts in teaching methodology is obvious as there is never satisfaction with on-going methods and procedures. It leads to researchers and scholars' having been trying and seeking better ways of teaching and learning languages. Each new methodology born out is the result of the feedback to weaknesses of the previous prevailing one. All of these methodologies are possibly categorized into the grammatical and conversational approaches which are always in the opposite trends. They advocate different ways and formats: written vs. oral language, learning grammar vs. learning speaking, formal vs. informal language use. With these two scales, the second one - the conversational approach dominates in the twentieth century. In the second half of the century, the need for communication between people of different cultures and languages creates a flood of learning language more quickly and effectively. People are in the need of communicating orally and engaging in real communication.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Văn Canh
    • Tác giả: Hoàng Thùy Hương
    • Số trang: 70
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005703
    https://nitro.download/view/384C08F9C9FC059
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page