Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Của Học Sinh Lớp 12 Về Các Hoạt Động Giao Tiếp Và Phi Giao Tiếp

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 18, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-18_10-31-39.png
    Nhận Thức Của Học Sinh Lớp 12 Về Các Hoạt Động Giao Tiếp Và Phi Giao Tiếp Tại Trường Trung Học Phổ Thông Bắc Lý
    The field of second or foreign language teaching has undergone many paradigmatic shifts and methodological trends over the last few decades. We have seen the Audiolingual Method, Cognitive-based Approaches, the Total Physical Response, the Natural Approach, Communicative Language Teaching and many others. Within the debate on English teaching methodology, the study of Vietnamese students‟ response to CLT, especially classroom activities deserves particular attention. Do they enjoy activities involving communication and real use of language? Do they agree that real language activities emphasizing language content are more effective than non-communicative activities that stress formal correction? Do they believe that such activities are helpful to them as language learners? Do they face with any difficulties in practicing these activities?
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thu Hương
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006038
    https://nitro.download/view/021FC8D030CDDC2
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page