Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Của Học Sinh Phổ Thông Về Lợi Ích Của Hoạt Động Nhóm Đối Với Việc Học Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_10-17-2.png
    Nhận Thức Của Học Sinh Phổ Thông Về Lợi Ích Của Hoạt Động Nhóm Đối Với Việc Học Tiếng Anh - Nghiên Cứu Khảo Sát Ở Trường THPT Ngọc Tảo
    With the advent of communicative language teaching (CLT), group work has always been promoted in the English Foreign Language (EFL) literature as an instructional strategy which encourages students’ interaction. Group work is believed to play an important role in language teaching and learning process. Many researchers have paid their attention to this field. In reality, group work has been used widely in almost high schools and universities because the effectiveness of group work is always taken for granted. From learners’ perspective, group work is beneficial to students in many fields, and students are therefore more involved and motivated in the lesson. Group work gives more chances for students to help one another and foster their responsibility, autonomy and independence, (Ur, 1996).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Văn Canh
    • Tác giả: Vũ Thị Hải
    • Số trang: 49
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005690
    https://nitro.download/view/53B9E2C3AC287E3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page