Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất Về Các Hình Thức Phản Hồi Dưới Dạng Viết Của Giáo Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_11-10-58.png
    Nhận Thức Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất Về Các Hình Thức Phản Hồi Dưới Dạng Viết Của Giáo Viên
    Before the 1970s, the teaching of writing in L2 primarily focused on language practice in order to help students write correctly and learn new vocabulary items (Raimes, 1991). Thus, grammatical rules were carefully taught and error correction was focused during this period. Then, in the 1970s, under the influence of native-English speaking theorists, there was a major shift in the paradigm to a process approach in which the writers themselves had to construct the texts. Both L1 and L2 students were encouraged to construct texts by focusing on a process of discovering ideas, drafting, revising and editing (Arapoffs, 1969; Zamel, 1982). Then, in the middle of the 1980s, teachers of English as second language (ESL) emphasized the approach and philosophy associated with process writing (Reid, 1993).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đỗ Tuấn Minh
    • Tác giả: Phạm Hoàng Long Biên
    • Số trang: 109
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005639
    https://nitro.download/view/C43CFEF6CB98A16
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page