Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Và Thái Độ Của Học Sinh Trường THPT Ngô Quyền Đối Với Các Hoạt Động Trước Khi Viết

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 26, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-26_10-36-44.png
    Nhận Thức Và Thái Độ Của Học Sinh Trường THPT Ngô Quyền Đối Với Các Hoạt Động Trước Khi Viết
    Writing is an essential skill in both the first language and second language. It is a means of expressing thoughts in a planned and organized way. However, due to its complexity and high requirement of linguistic means, it is considered the most difficult language skill to master. Regarding the context of Ngô Quyền High School in Hoa Binh, it is a noticeable that the writing lesson is the most challenging one to both the teachers and the students. Rarely do the teachers choose the writing lessons to perform their teaching practice for colleagues‟ evaluation due to the high risk of failure. The students suffer from a certain amount of anxiety when they have to deal with a writing task. In writing lessons, they usually complain that they have nothing to write, the writing tasks are too difficult for them, they have too little time to complete their writings but do not recognize the problem is a lack of preparation.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Nguyễn Huy Kỷ
    • Tác giả: Đỗ Thị Hương Hoa
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006018
    https://nitro.download/view/A20555719499244
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page