Luận Văn Thạc Sĩ Nhận Thức Và Thực Tiễn Của Giáo Viên Về Chiến Lược Dạy Đọc Hiểu Theo Nhận Thức

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_20-57-20.png
    Nhận Thức Và Thực Tiễn Của Giáo Viên Về Chiến Lược Dạy Đọc Hiểu Theo Nhận Thức
    Reading is considered one of the most important skills which language learners should acquire, particularly as it helps to build vocabulary and leads to lifelong learning and improvement in second language skills (Bernhardt, 1991 as cited in Zhang & Guo, 2005, p. 111). In Vietnam, students have historically studied English as a foreign language mainly through reading in classroom settings. In most cases, their teachers are also users of English as an additional language, with all sharing Vietnamese as their mother tongue. In the review of the current situation and issues of teaching English in Vietnam, Hoang (2010) stated that until recently, English textbooks in Vietnam were mainly grammar-based, taking the view that grammar could be taught systematically as a set of rules to be mastered and transferred by the learner into proficient language use (p. 10). In other words, the grammar-translation method used to be widely accepted in which teachers tended to focus on teaching language points such as grammar and vocabulary.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Bàng
    • Tác giả: Bùi Thị Vân Anh
    • Số trang: 69
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006450
    https://nitro.download/view/FF9F1491FE0A7AC
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page