Luận Văn Thạc Sĩ Nhân Tố Ảnh Hưởng Đến Sự Tham Gia Vào Hoạt Động Nói Của Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Đồ Sơn

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_20-52-28.png
    Nhân Tố Ảnh Hưởng Đến Sự Tham Gia Vào Hoạt Động Nói Của Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Đồ Sơn Và Một Số Giải Pháp Khắc Phục
    In recent years, teaching and learning English is very popular in Vietnam. English has become a crucial means of communication and it is widely used in different fields of the society such as international commerce, science & technology, education and so on. Therefore, the goal of learning English has verified: students study English not only to pass the exam but also to get communication competence in order to find a good job in the future or to study abroad. It is obvious that learning speaking skills is very important. Together with new textbooks, new teaching approaches have been applied to increase the effectiveness of teaching English at high schools. In the light of communicative language teaching (CLT), students‟ participation in classroom activities plays a crucial role in the success of the lesson. However, this is the concern of most teachers as students‟ reluctance to speak in the class is the biggest challenge they are facing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Minh Hiền
    • Tác giả: Trần Thị Thảo
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005774
    https://nitro.download/view/4A116E34C968B18
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page