Luận Văn Thạc Sĩ Những Ảnh Hưởng Của Mối Tương Tác Giữa Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Sự Tham Gia Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 27, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-27_15-42-35.png
    Những Ảnh Hưởng Của Mối Tương Tác Giữa Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Sự Tham Gia Của Học Sinh Trong Các Tiết Học Nói Tiếng Anh
    A common problem for teachers of English is dealing with a passive class, where students are unresponsive and avoid interaction with the teacher. This is especially true when a teacher seeks interaction in a teacher-class dialog, such as asking questions to the class as a whole, expecting at least one student to respond. This can be a frustrating experience for both parties. Obviously, there will be times when no student can answer a teacher's question, but often students do not answer even if they understand the question, know the answer, and are able to produce the answer. Furthermore, students can often be very reluctant to give feedback or ask the teacher a question in front of the class. One of the reasons is claimed to be the poor teacher-student interaction. My study attempted to explore this problem and sought to create a more interactive teacher-class interchange in one class of English learners.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Cao Văn Tuyên
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1060415&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/D78E74FD0555C1D
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page