Luận Văn Thạc Sĩ Những Khó Khăn Mà Giáo Viên Và Học Sinh Gặp Phải Trong Việc Sử Dụng Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 8

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-13_12-34-7.png
    Những Khó Khăn Mà Giáo Viên Và Học Sinh Gặp Phải Trong Việc Sử Dụng Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 8 Ở Trung Học Cơ Sở Nghệ An
    English is a basic compulsory subject in the curriculum of secondary education. It is expected to help students access knowledge, advanced technology, and a variety of world cultures. Moreover, English at secondary school plays an important part in students‟ intellectual development, especially language mentality. Therefore, along with other subjects, English helps to contribute to students‟ personal foundation and development. In Vietnam, a new series of textbooks for lower secondary schools ( English 6,7,8,9) was introduced in 2002 by the Ministry of Education and Training (MOET) with aim to teach students communicative skills in English. The four skills ( Listening, Speaking, Reading and Writing) are promoted in the new textbook ( new method).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: PGS.TS. Ngô Đình Phương
    • Tác giả: Bùi Thị Thu Hà
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005796
    https://nitro.download/view/C82A29902EE3CB0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page