Luận Văn Thạc Sĩ Những Khó Khăn Trong Việc Dạy Kĩ Năng Viết Cho Học Sinh Dân Tộc Thiểu Số Lớp 9 THCS Đồng Lương

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_9-50-42.png
    Những Khó Khăn Trong Việc Dạy Kĩ Năng Viết Cho Học Sinh Dân Tộc Thiểu Số Lớp 9 Trường Trung Học Cơ Sở Đồng Lương, Lang Chánh, Thanh Hoá
    Today English is considered one of the most important factors to the trend of globalization in all fields of life over the world. Thus, English as Second Language has been taught in many countries and the demand to use English fluently as well as to acquire four basic skills is becoming essential among all students. As a result, methodology has been studied for years to find out the most effective ways of teaching and learning English. In Vietnam, secondary school students have to acquire four skills of English as reading, speaking, listening and writing when they study English. Among them, writing is considered the most difficult skill and at grade 9th students need to write fluently. In order to do this, students should be provided with opportunities to practice writing skill a lot.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Phạm Thị Thúy
    • Số trang: 50
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1035742
    https://nitro.download/view/BEDF7CD5BA93435
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page