Luận Văn Thạc Sĩ Những Lợi Ích Và Hạn Chế Của Đường Hướng Dựa Vào Thể Loại Đối Với Việc Dạy Viết Cho Học Sinh Lớp 10

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_22-12-34.png
    Những Lợi Ích Và Hạn Chế Của Đường Hướng Dựa Vào Thể Loại Đối Với Việc Dạy Viết Cho Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Tân Trào, Tuyên Quang
    Many language teachers in Vietnam are aware that teaching writing is more difficult than teaching other language skills. This is cultural interference due to the difference in the style of literacy and rhetorical patterns of expression in their native language and the target language. Consequently, when students write in English, they do not create the text themselves; they only translate their thoughts word by words from their native language into English, often with grammatically incorrect results. In my school, both teachers and students are faced with many difficulties in teaching and learning the writing skills. First, according to the curriculum of the MOET, there are three English lessons per weeks for the students in high school, and the level of the students is pre-intermediate when entering high school but in fact, many of them are not good at the four skills, especially writing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Khoa Anh Việt
    • Tác giả: Bùi Thị Thu Huyền
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006425
    https://nitro.download/view/2B7788B388E60C3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page