Luận Văn Thạc Sĩ Những Lỗi Trong Việc Sử Dụng Mạo Từ Tiếng Anh Trong Các Bài Tập Viết Của Học Sinh THPT

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 16, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-16_11-46-33.png
    Những Lỗi Trong Việc Sử Dụng Mạo Từ Tiếng Anh Trong Các Bài Tập Viết Của Học Sinh Trung Học Phổ Thông
    English as native language or second language is the most widely used throughout the world. Since English has become an effective means of international communication and it can be instrumental to personal and professional success, it has been the first choice of most Vietnamese learners of foreign languages. But in the process of learning, Vietnamese learners do have to face a lot of problems. English article is considered as one of the most troublesome problems for every learner because of its complex uses. The English articles “a(n), zero, the” are quite difficult to acquire not only for ESL / EFL learners but also for children learning English as a first language. Articles are believed to be a source of difficulty for learners (and teachers) of English as a second / foreign language, especially for those whose native languages do not have articles. English articles are hardly crucial communication devices, which are supported by the fact that they are dropped in telegraphic exchanges.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Hà Cẩm Tâm
    • Tác giả: Mai Thị Ngân
    • Số trang: 44
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006047
    https://nitro.download/view/41FE59A10B40541
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page