Luận Văn Thạc Sĩ Những Nhân Tố Ảnh Hưởng Đến Động Lực Học Kỹ Năng Nghe Tiếng Anh Của Học Sinh Trường THPT An Lão

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_20-44-50.png
    Những Nhân Tố Ảnh Hưởng Đến Động Lực Học Kỹ Năng Nghe Tiếng Anh Của Học Sinh Trường THPT An Lão
    English has become one of the most popular languages all over the world. Many Vietnamese people realize the importance of English because it is an international, extra-cultural medium of communication. Consequently, it has become a compulsory subject in most of the schools and universities. Being a perceptive skill, listening skill plays an important role in communicating; teaching and learning English process, and it has also been defined an active process during which listeners construct meaning from oral input (Bently & Bacon, 1996). Of the total time spent on communicating, listening takes up 40-50%, speaking 25-30%, reading 11-16% and writing about 9% (Mendelsohn, 1994).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đỗ Bá Quý
    • Tác giả: Nguyễn Thị Tuyến
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006455
    https://nitro.download/view/F5B445EAFC21675
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page