Luận Văn Thạc Sĩ Những Nhân Tố Ảnh Hưởng Đến Sự Tham Gia Vào Các Hoạt Động Nói Của Sinh Viên Không Chuyên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-12_10-19-25.png
    Những Nhân Tố Ảnh Hưởng Đến Sự Tham Gia Vào Các Hoạt Động Nói Của Sinh Viên Không Chuyên Năm Thứ Nhất - Nghiên Cứu Khảo Sát Tại Trường Cao Đẳng Sư Phạm Thái Nguyên
    Undeniably, in learning English, the four skills namely reading, writing, speaking, listening are very important but speaking seems to be the most significant. Any learners of English want to achieve this skill. However, speaking is generally considered the most demanding of the four skills (Bailey and Savage, 1994: vii). For this reason, being aware of the necessity of speaking, English teachers though trying to improve all four skills, always pay much attention on speaking for their students. However, the teaching and learning of English speaking skill in Vietnam has encountered many difficulties. For Vietnamese learners, speaking is a very difficult skill. It takes learners lots of time practicing if they want to be skillful at it. In fact although most of Vietnamese learners pay much attention to grammatical structures and vocabulary, they are often reluctant in speaking skill.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phạm Hoàng Long Biên
    • Tác giả: Nguyễn Anh Quỳnh
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006474
    https://nitro.download/view/53EB734621B4261
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page