Luận Văn Thạc Sĩ Những Tác Động Của Kì Thi Chuẩn Hóa Đánh Giá Năng Lực Tiếng Anh Theo Khung Năng Lực Ngoại Ngữ 6 Bậc

Discussion in 'Chuyên Ngành Giáo Dục' started by nhandanglv123, Feb 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    [​IMG]
    Những Tác Động Của Kì Thi Chuẩn Hóa Đánh Giá Năng Lực Tiếng Anh Theo Khung Năng Lực Ngoại Ngữ 6 Bậc Dùng Cho Việt Nam (Vstep) Tới Việc Học Tiếng Anh Của Sinh Viên Năm Nhất Trường Đại Học Ngoại Ngữ, Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    This study was conducted to investigate the impacts of the VSTEP on the first year students‟ language learning at University of Languages and International Studies (ULIS) – Vietnam National University (VNU). Following the study of Hongli Li, Qi Zhong and Hoi K Suen (2012), the researcher would like to investigate the impact of VSTEP on ULIS students‟ English learning in two ways: academic and affective. The academic impact refers to the VSTEP‟s influence on “students‟ English - learning behavior, as this pertains to learning content (i.e., what students study) and learning methods (i.e., how they study)”, whereas affective impact refers to the VSTEP‟s influence on “students‟ affective conditions, such as goal orientation, motivation, self-efficacy, and anxiety.”
    • M.A. MINOR PROGRAMME THESIS
    • Field: English Teaching Methodology
    • Code: 60140111
    • Author: Nguyễn Thị Linh
    • Supervisor: Tô Thị Thu Hương, PhD
    • Page: 64
    • File PDF-TRUE
    Link download
    https://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/79818
    https://drive.google.com/uc?id=12hwfsb8A8rLyv0wf3101Rl32s1rjCxAY
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page