Luận Văn Thạc Sĩ Những Thủ Thuật Tổ Chức Các Hoạt Động Giao Tiếp Theo Cặp, Nhóm Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_11-26-2.png
    Những Thủ Thuật Tổ Chức Các Hoạt Động Giao Tiếp Theo Cặp, Nhóm Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Khoa Du Lịch, Trường Đại Học Văn Hoá, Thể Thao, Du Lịch Thanh Hoá
    In Vietnam, English is taught not only at all colleges and universities, but also almost every high school and it is considered as a compulsory subject at secondary school. To meet the demand of learners, the teaching English in Vietnam has been changing. By applying various new approaches, methods, and techniques, English teaching has shift from the traditional grammar translation approach to the communicative approach. According to Communicative Language Teaching (CLT), the purpose of language teaching and learning is to develop communicative competence in the target language. In the view of this approach, the learner is considered the center of the leaning process; the teacher serves as a facilitator, allowing students to be in change of their own learning.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thị Minh Tâm
    • Tác giả: Tào Thị Thu Thảo
    • Số trang: 51
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1035722
    https://nitro.download/view/795ED10C0A0C1A7
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page