Luận Văn Thạc Sĩ Những Vấn Đề Về Ngữ Nghĩa Và Cú Pháp Trong Sử Dụng Mệnh Đề Quan Hệ Tiếng Anh Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 15, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-15_16-13-24.png
    Những Vấn Đề Về Ngữ Nghĩa Và Cú Pháp Trong Sử Dụng Mệnh Đề Quan Hệ Tiếng Anh Của Học Sinh Trường Yên Định
    As we know, English has now become the most popular language in the world. In Vietnam, it has been more appreciated especially after the country joined WTO. Children learn the language even from kindergarten school. More importantly, English has been influenced on our education curriculum as a compulsory subject. After years teaching English at a high school in Yendinh, I find that many students are experiencing a lot of difficulties when learning English in common and learning to use relative clauses in particular. They often make many mistakes in building sentences containing relative clauses such as, wrong use of relativizers, repetition of the noun/pronoun in the relative clauses, wrong position of the relative clauses, confusion between restrictive and nonrestrictive relatives, lack of relative pronouns, lack of subject-verb agreement, etc.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Hà Cẩm Tâm
    • Tác giả: Trịnh Đình Lan
    • Số trang: 46
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011503
    https://nitro.download/view/8B3A90C38CA4838
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page