Luận Văn Thạc Sĩ Niềm Tin Của Giáo Viên Trong Việc Dạy Từ Vựng Và Thực Tiễn Áp Dụng Trong Lớp Học

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_10-14-51.png
    Niềm Tin Của Giáo Viên Trong Việc Dạy Từ Vựng Và Thực Tiễn Áp Dụng Trong Lớp Học - Nghiên Cứu Định Tính Tại Trường Trung Học Phổ Thông Nguyễn Thị Minh Khai
    Since the Communicative Language Teaching (CLT) was adopted at Nguyen Thi Minh Khai High School, English teaching practice has also changed gradually. However, students‟ ability to use English for communication was quite limited. There are many reasons for this problem, but teachers believe that one of the reasons is students‟ vocabulary deficiency. Although there have been some studies on vocabulary techniques, very little has been researched about teachers‟ beliefs and practices regarding vocabulary. If teaching is shaped by teachers‟ beliefs (Borg, 2003) it is necessary to research their beliefs and the relationship between their beliefs and practices. Therefore, this study is aimed to explore this issue in one high school in Vietnam.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đỗ Thị Thanh Hà
    • Tác giả: Phùng Thị Hiền
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006421
    https://nitro.download/view/CB7A579595C98CA
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page