Luận Văn Thạc Sĩ Phân Tích So Sánh Một Số Hoạt Động Giao Tiếp Nhằm Làm Giảm Sự Lo Lắng Người Học Khi Nói Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 16, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-16_10-48-1.png
    Phân Tích So Sánh Một Số Hoạt Động Giao Tiếp Nhằm Làm Giảm Sự Lo Lắng Của Người Học Khi Nói Tiếng Anh Tại Trung Tâm Anh Ngữ Sư Phạm Hà Nội
    Nowadays, with the development of technology and information together with the spread of globalization, English becomes a global language because it is broadly used in various fields of our life such as in technology, business, commerce, communication and so on. As a result, learning English for communication skills has created a huge demand for teaching and learning English around the world. The fact shows that communicative approach of teaching English is preferred in learning English. Teaching English is not only on linguistic competence of the language learners but also on the development of their communicative ability. Therefore, in order to develop the learners‟ communicative ability, teachers need to create a good classroom environment which motivates their speaking activities.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thu Lệ Hằng
    • Tác giả: Dương Thị Nhàn
    • Số trang: 57
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006084
    https://nitro.download/view/51E299D22B47431
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page