Luận Văn Thạc Sĩ Phát Huy Tính Tự Chủ Đối Với Kỹ Năng Nói Cho Sinh Viên Chuyên Ngành Tiếng Anh Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-12_12-58-47.jpeg
    Phát Huy Tính Tự Chủ Đối Với Kỹ Năng Nói Cho Sinh Viên Chuyên Ngành Tiếng Anh Năm Thứ Nhất Tại Trường Đại Học Thương Mại - Nghiên Cứu Áp Dụng
    Over the last three decades, learner autonomy in language learning has been a “buzz-word” in the field of second language education. In fact, few teachers will disagree with the importance of helping language learners become more self-directed. It is so robust that there are numerous books and articles (Holec, 1981; Dickinson 1987; Riley 1988; Little, 1991; Little, 1999; Littlewood, 1999; Tudor, 1996, etc.) and the proliferation of researches on the theme (Kavaliauskiene, 2003; Ali, 2000; Coombe, 2001; Barrett & Daborn, 2001; Malcolm, 2001; Luchini & Rosello, 2007, etc.).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đỗ Bá Quý
    • Tác giả: Phạm Thị Phượng
    • Số trang: 70
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005810
    https://nitro.download/view/FBEAC8AD624C3E9
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page