Luận Văn Thạc Sĩ Phát Huy Tính Tự Chủ Trong Việc Học Từ Vựng Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai, Trường Đại Học Y Hải Phòng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-12_12-22-35.png
    Phát Huy Tính Tự Chủ Trong Việc Học Từ Vựng Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai, Trường Đại Học Y Hải Phòng
    Learner autonomy, a concept promoted by Holec (1981) and others in the context of European language education, has become a favorite topic for analysis for the last twenty years. In many parts of the world, learner autonomy has been put forward as a goal to achieve (Pemberton et al., 1996; Sinclair et al., 2000; Little et al., 2000; Benson, 2001). Several arguments may be used in favor of developing autonomy in language learners. For example, according to Naimen et al. (1978), autonomous learning is more effective than other approaches to learning, and Waite (1994) specifies that learners need to take charge of their own learning in order to make the most of available resources, especially outside the classroom.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phùng Hà Thanh
    • Tác giả: Trần Thị Hòa
    • Số trang: 118
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005816
    https://nitro.download/view/EC81E982092661C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page