Luận Văn Thạc Sĩ Phát Triển Các Chiến Lược Làm Bài Thi Đọc Hiểu Của Kỳ Thi TOEIC Cho Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 17, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-17_22-34-40.png
    Phát Triển Các Chiến Lược Làm Bài Thi Đọc Hiểu Của Kỳ Thi TOEIC Cho Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Kinh Tế - Kỹ Thuật Công Nghiệp
    So far, most Vietnamese universities have tended to choose TOEIC as a measure unit to assess input English level and graduation for students. TOEIC score reports provide accurate, meaningful feedback about a test taker‟s strengths and weaknesses, along with a description of the English language strengths typical of test takers performing at various score levels. However, when taking the TOEIC test, especially the TOEIC reading comprehension section, many students do meet a lot of difficulties in reading, and therefore fail to be efficient readers and get high scores. One of the primary causes is that students seem unskilled or unaware of the use of test-taking strategies for TOEIC reading comprehension tests. Then, which strategies should students be used while taking the TOEIC reading comprehension tests?
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Ngô Hữu Hoàng
    • Tác giả: Lê Anh Thư
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1057959
    https://nitro.download/view/DEF211D03CD3B8D
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page