Luận Văn Thạc Sĩ Phát Triển Động Lực Học Kỹ Năng Đọc Hiểu Tiếng Anh Của Học Sinh Trường THPT Thiệu Hóa

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 16, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-16_11-57-21.png
    Phát Triển Động Lực Học Kỹ Năng Đọc Hiểu Tiếng Anh Của Học Sinh Trường THPT Thiệu Hóa, Tỉnh Thanh Hóa
    In our modern society, English has become an international language for communication and it is also an important demand for schooling and job opportunities. The number of people who are learning English is increasing so quickly and English has been learnt through many sources in many different ways. It can be clearly seen that in Vietnam, we are mainly teaching and learning English in non-language environment so reading is the main source to get knowledge of language and life as well as to develop other skills. However, many learners of English are not interested in learning reading. They often think that reading is the least important skill as it does not help learners directly in communicating. On the other hand, learners also complain that reading always makes them feel bored and stressful. So, it can be concluded that our students lack of motivation to read.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đỗ Bá Quý
    • Tác giả: Lục Thị Mỹ Bình
    • Số trang: 57
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006045
    https://nitro.download/view/EDF27CDBE52ADC9
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page