Luận Văn Thạc Sĩ Phát Triển Kĩ Năng Nói Tiếng Anh Cho Học Sinh Qua Các Hoạt Động Cá Nhân Hóa

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 4, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-4_11-16-3.png
    Phát Triển Kĩ Năng Nói Tiếng Anh Cho Học Sinh Qua Các Hoạt Động Cá Nhân Hóa - Nghiên Cứu Hành Động Của Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Hoàng Quốc Việt
    One of the common problems faced by almost every teacher of English in my school is the students‟ limited participation in speaking lessons. This thesis reports the results of an action research project, which was designed in an attempt to resolve this problem. The research was carried on 40 students in a class at grade10th of HQV High School in six weeks following Nunan‟s (1992) five-step procedure. The aim of the study is to find out whether using personalized lessons can help to develop students‟ speaking skills or not. The results of the study have shown that using personalization tasks can help develop English skills for grade 10th students at HQV high school. However, not all the techniques give benefits for all students. Therefore, teachers need to choose a suitable method in order to make speaking lesson more effective.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Triệu Anh Thư
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055270&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/CAFB4F582F70B83
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page