Luận Văn Thạc Sĩ Phát Triển Kỹ Năng Nói Của Học Viên Nhỏ Tuổi Thông Qua Quan Điểm Tri Nhận Tại Trường Ngoại Ngữ

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-1_9-41-40.png
    Phát Triển Kỹ Năng Nói Của Học Viên Nhỏ Tuổi Thông Qua Quan Điểm Tri Nhận Tại Trường Ngoại Ngữ Tin Học Đại Tây Dương
    This research aims to develop speaking skill of young learners through Cognitive perspectives at Atlantic Languages & Informatics School ( ALIS). The participants were 18 primary school students including 10 females and 8 males aged from 7 to 10 years old. They studied three lessons a week (each lesson lasts 90 minutes) and all the learners had been learning English at ALIS for eight months. This study focused on the development of young learners‟ speaking skill at ALIS by applying one of cognitive strategies in teaching process: imagery. The author hopes that this study will help students develop their English speaking skill in a natural way through the use of pictures.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Phạm Hữu Đức
    • Tác giả: Đỗ Thị Huyền
    • Số trang: 70
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1057293&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/8F4DD1BD317C41B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page