Luận Văn Thạc Sĩ Phát Triển Và Đánh Giá Tài Liệu Chân Thực Bổ Trợ Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 9, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-9_11-44-29.png
    Phát Triển Và Đánh Giá Tài Liệu Chân Thực Bổ Trợ Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trong Khóa Học Tiếng Anh Cơ Bản Tại Trường Đại Học Thái Bình
    This study attempts to develop and evaluate a set of authentic supplementary materials for students in a General English course at Thái Bình University.Approaches, principled frameworksand selection criteria are identified to serve as basic guideline for the process of developing materials. The material evaluation proceeds using survey questionnaire and interview. Quantitatively and qualitatively analytical results revealed that the developed materials appeared to bring about positive enhancement in students’ learning English.Bothstudents and teachers demonstrated highly supportive judgments toward the materials’ effectiveness in nearly all aspects but not much in writing skill. Man-Whitney U test result indicatedsignificant relations between students’ evaluations and their English proficiency. Based on the findings, the thesis provides pedagogic implications and suggestions for further research which would be of considerable interest to English language teachers, learners as well as material developers and evaluators.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Dương Thu Mai
    • Tác giả: Vũ Mai Duyên
    • Số trang: 78
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1058893
    https://nitro.download/view/A948E10DF974444
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page