Luận Văn Thạc Sĩ Quan Điểm Của Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Việc Sử Dụng Trò Chơi Trong Việc Dạy Từ Vựng

Discussion in 'Chuyên Ngành Giáo Dục' started by nhandanglv123, Feb 22, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    [​IMG]
    Quan Điểm Của Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Việc Sử Dụng Trò Chơi Trong Việc Dạy Từ Vựng - Một Nghiên Cứu Tại Một Trường Tiểu Học Tại Hà Nội
    The current study aims at helping fifth-grade students at a primary school in Hanoi to improve their vocabulary learning through language games. The school chosen for the study is Van Con Primary School in Hanoi. The quantitative and qualitative methods are employed for the study. Therefore, it is an attempt to investigate the teachers and students‟ attitudes towards using language games to teach vocabulary. The subjects of the study are 05 English teachers and 106 fifth-grade students (03 classes) from Van Con Primary School in Hanoi. The data have been gathered via survey questionnaires for both the teachers and students and informal interviews only for the teachers. The first finding indicates the majority of the teachers and students have positive attitudes when applying language games to teach vocabulary.
    • M.A MINOR THESIS
    • Field: English Teaching Methodology
    • Code: 8140231.01
    • Author: Hoàng Thị Nga
    • Supervisor: Prof. Hoàng Văn Vân
    • Page: 74
    • File PDF-TRUE
    Link download
    https://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/89481
    https://drive.google.com/uc?id=1VHoWdN1OKkR0Tavn5Z-thjpFFg0pbrQ3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page