Luận Văn Thạc Sĩ Quan Điểm Của Giáo Viên Và Học Sinh Với Việc Sử Dụng Trò Chơi Trong Dạy-Học Từ Mới

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 17, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-17_23-10-45.png
    Quan Điểm Của Giáo Viên Và Học Sinh Với Việc Sử Dụng Trò Chơi Trong Dạy-Học Từ Mới
    This study has been conducted to investigate Teachers and Students’ Attitude towards Using Games in Teaching and Learning Vocabulary. The subjects of the study are thirty twelfth-grade students and thirty English teachers from different high schools in Chi Linh District in the school year 2013 – 2014. The data have been collected via questionnaires. The findings exhibit that although language games enable teaching and learning vocabulary to be better, they are not often made use of in language classes. The study confirms that even though vocabulary games add interests and motivate students to learn, they have not got many opportunities to get involved in those activities. Although many high school teachers recognize the effectiveness of vocabulary games, the majority of them are not willing to design, or to conduct such activities for word teaching.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Kiều Thị Thu Hương
    • Tác giả: Vũ Ngọc Long
    • Số trang: 46
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055873
    https://nitro.download/view/85751970595E8B2
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page