Luận Văn Thạc Sĩ Quan Điểm Của Giáo Viên Về Việc Sử Dụng Phương Pháp Học Hợp Tác Để Dạy Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_11-38-56.png
    Quan Điểm Của Giáo Viên Về Việc Sử Dụng Phương Pháp Học Hợp Tác Để Dạy Tiếng Anh Tại Các Lớp Đông Đa Trình Độ Và Việc Thực Thi Trên Lớp Tại Trường Đại Học Kinh Tế, Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    It is widely accepted that we are living in a technological-based society where individuals are required to depend on each other and think with others if we want to obtain success. The ability to work together cooperatively has become one of the skills which enable people to survive in the global workforce (Foyle & Shafto,1995). In response, educators have proposed significant changes in educational setting to create an environment where students have the opportunities to work together to develop cooperative skills. As the result, an effective teaching and learning in this global era should be the one which can create a situation context in which students have opportunities to work together, then produce new knowledge, is cooperative learning. In a very basic sense, “CL is the instructional use of small groups so that students share the responsibility of working together to maximize their own and each other‟s learning” (Johnson, Johnson & Holubec,2002).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đỗ Bá Quý
    • Tác giả: Hoàng Việt Hà
    • Số trang: 107
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006218
    https://nitro.download/view/F5ACF8FD36B3687
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page