Luận Văn Thạc Sĩ Quan Điểm Của Học Sinh Đối Với Việc Sử Dụng Công Nghệ Trong Việc Học Phát Âm Trên Lớp Học

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 24, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-24_22-11-7.png
    Quan Điểm Của Học Sinh Đối Với Việc Sử Dụng Công Nghệ Trong Việc Học Phát Âm Trên Lớp Học - Khảo Sát Tại Một Trường Song Ngữ Ở Việt Nam
    It is an undeniable fact that technology has contributed enormously to the remodeling of conventional skills of both teaching and learning in Vietnam. English as being an essential tool in every aspect of our life, is making giant steps not only in Vietnam but also in the world. Because of above, tremendously important factors, the author delivered a research named “Students‟ attitudes towards using technology in language classes in learning pronunciation: A survey at a Vietnam-based international school”. The primary purpose of this study is to determine to what extent technology contributes in teaching pronunciation to students, and students‟ attitudes towards technology in a Vietnam-based international school.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đỗ Minh Tuấn
    • Tác giả: Hayrullah Karki
    • Số trang: 45
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055744
    https://nitro.download/view/FB3F9A8972342CB
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page