Luận Văn Thạc Sĩ Quan Hệ Tương Hỗ Giữa Yếu Tố Giáo Viên Và Động Lực Học Tập Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_21-5-10.png
    Quan Hệ Tương Hỗ Giữa Yếu Tố Giáo Viên Và Động Lực Học Tập Của Học Sinh Trong Ngữ Cảnh Trường THPT Dân Lập Lômônôxốp, Hà Nội
    “In an ideal world, all learners are eager to learn because they are driven by their inborn curiosity to explore the world, and the learning experience therefore is a constant source of intrinsic pleasure for them. Reality, however, rarely lives up to these ideals.” (Dörnyei, 2001b: 123) “One who teaches students must understand what motivates his/her students” (Andrews, Houston, & Bryant, 1981). During the course of my studies for my Masters degree, I have found myself increasingly interested in the psychological basis of language acquisition, and attempts to link the psychological with the linguistic in the second/foreign language learning field. As an English teacher working in the Vietnamese secondary and high school, teaching young learners of grade 6, one of my greatest challenges is accommodating the needs of demotivated students and find ways to motivate them in learning.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Văn Thị Thanh Bình
    • Tác giả: Nguyễn Thị Lan
    • Số trang: 63
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005769
    https://nitro.download/view/7113B6E73DA2E91
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page