Luận Văn Thạc Sĩ Sở Thích Học Ngoại Ngữ Của Học Sinh Trường THPT Phạm Hồng Thái, Hà Nội - Điển Cứu

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_14-17-1.png
    Sở Thích Học Ngoại Ngữ Của Học Sinh Trường THPT Phạm Hồng Thái, Hà Nội - Điển Cứu
    There have been significant educational changes in Vietnam for the last few years, especially since the new textbook set was officially used at high schools in the school - year 2006 – 2007. According to Van (2006), the English program follows two current approaches: the learner-centered approach and communicative language teaching. Also, it aims at helping students consolidate, expand and improve their communicative competence: the linguistic knowledge and the communicative functions in different topics as well as help them foster their conducts and intellectual qualities needed to enter life or to study further. Understanding students’ learning style preferences, therefore, is fundamentally important and is the key to educational improvement and success.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Nguyễn Huy Kỷ
    • Tác giả: Thái Thị Phương Nga
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005616
    https://nitro.download/view/3ECE7FF0F8C6C8B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page