Luận Văn Thạc Sĩ Sự Do Dự Khi Tham Gia Các Hoạt Động Trong Giờ Học Nói Của Sinh Viên Chuyên Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-12_10-3-33.png
    Sự Do Dự Khi Tham Gia Các Hoạt Động Trong Giờ Học Nói Của Sinh Viên Chuyên Anh Trường Cao Đẳng Sư Phạm Nam Định
    Though importance of speaking in English learning has been acknowledged by researchers all over the world, many students at Nam Dinh College of Education were found to be reluctant to participate in speaking activities. This study was carried out to investigate the potential sources leading to this problem and propose some suggestions to encourage students’ participation in speaking lessons. The participants involved in this research were 35 second year English majored students at Nam Dinh College of Education and four teachers of English agreed to join the study to support the researcher better her research. The instruments, including a questionnaire and semi-structured interviews with students and teachers, were employed to achieve the purposes of the study. The data were analyzed quantitatively and qualitatively.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Nguyễn Đức Hoạt
    • Tác giả: Phạm Thị Huế
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1058894
    https://nitro.download/view/258A067D07F2043
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page