Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Bài Đọc Tiếng Anh Làm Nguồn Ngữ Liệu Cho Các Hoạt Động Nói Tại Trường Cao Đẳng Công Nghiệp

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-12_11-40-51.png
    Sử Dụng Bài Đọc Tiếng Anh Làm Nguồn Ngữ Liệu Cho Các Hoạt Động Nói Tại Trường Cao Đẳng Công Nghiệp Phúc Yên
    Nowadays, English has been considered as an international language that is used in every field of life. As a result, English is the foreign language that is most widely used and taught in all over the world as well as in Vietnam. However, how to teach the language effectively to enable students to use it successfully in communication is really a big question faced by all English teachers. The ability of students communicate naturally in English is one of the long term goals that language teachers would like to achieve in class. According to Bygate (1987), the problem in teaching a foreign language or a second language is to prepare the students to use the language. In mastering English, the students should be able to know and apply four language skills such as listening, reading, speaking, and writing, because they would make someone become perfect in using language.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phạm Minh Hiền
    • Tác giả: Đỗ Thị Lan Hương
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006458
    https://nitro.download/view/5A7179DACF38710
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page