Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Bài Hát, Bài Thơ Trong Dạy Tiếng Anh Nhằm Gây Hứng Thú Cho Học Sinh Tại Trường THPT Vân Nội

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 19, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-19_9-45-26.png
    Sử Dụng Bài Hát, Bài Thơ Trong Dạy Tiếng Anh Nhằm Gây Hứng Thú Cho Học Sinh Tại Trường THPT Vân Nội
    It is commonly believed that motivation is key to a student‟s success. In today‟s classroom, keeping learners motivated is a main concern for educators. Motivation stimulates the interest of students and inspires them to take part in classroom activities. Therefore, one of the teacher‟s responsibilities is to find ways to motivate the students. In the motivation literature, a variety of motivational strategies have been suggested, but scholars also advise teachers to apply those strategies selectively taking into consideration the learner variables such as their age, their level of proficiency, the type of the language teaching course, etc. Understanding how students are motivated can help teachers engage them in the classroom. “Engagement is 99% of teaching. If you get students‟ attention and keep it, the lessons themselves are so much easier!” (Nicole Foley, personal interview, September 16, 2006).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thúy Hà
    • Số trang: 93
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006027
    https://nitro.download/view/8402B38513DC491
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page