Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Bài Hát Để Dạy Từ Vựng Cho Học Sinh Tiểu Học, Một Nghiên Cứu Hành Động

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 11, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-11_10-54-8.png
    Sử Dụng Bài Hát Để Dạy Từ Vựng Cho Học Sinh Tiểu Học, Một Nghiên Cứu Hành Động Tại Trường Tiểu Học Điện Biên, Thanh Hóa
    English is one of international languages, which is used throughout the world and in many fields of life such as in Politics, Economics, Social and Education. Therefore, English as a language in international communication is clearly needed by many learners to deliver thought and interact in a variety of situations. Because of the importance of English, English has been taught to students since they are in the Elementary school. According to Yuliana (2003), teaching young learners is not like teaching adults because children have their own way of learning. Since children like to play and have fun, the learning and teaching process should be suited with the nature the children themselves. Larsen-Freeman (2000) state that in teaching English to young learner context, children will learn a foreign language more effectively under certain conditions.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phùng Thị Kim Dung
    • Tác giả: Hà Thị Thu Hương
    • Số trang: 49
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006489
    https://nitro.download/view/CD941174820AA4B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page