Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Các Chiến Lược Học Tập Để Cải Thiện Kỹ Năng Nghe Toefl Của Sinh Viên Chương Trình Tiên Tiến

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-2_14-57-29.png
    Sử Dụng Các Chiến Lược Học Tập Để Cải Thiện Kỹ Năng Nghe Toefl Của Sinh Viên Chương Trình Tiên Tiến Trường Đại Học Kỹ Thuật Công Nghiệp Thái Nguyên
    The purpose of the current study was to examine the frequency of listening strategies use by Advanced Program students at Thai Nguyen University of Technology and the relationship between listening strategy use and their language proficiency level. A total of 40 students were involved in this study. The results of TOEFL test were employed to identify the learners‟ listening proficiency levels and a survey was developed and administered in which questionnaires were used to investigate the frequency of listening strategies use by Advanced Program students. The reported listening strategies use for this study are limited to metacognitive, cognitive, social and affective strategies. The findings of this study show that Advanced program students reported employing meta-cognitive strategies more frequently and actively; followed by cognitive and socio-affective listening strategies.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Dương Đức Minh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hà
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055559&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/94BEC69E381C802
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page