Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Các Hoạt Động Bổ Trợ Nhằm Nâng Cao Nhận Thức Giao Thoa Văn Hóa

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_11-8-56.png
    Sử Dụng Các Hoạt Động Bổ Trợ Nhằm Nâng Cao Nhận Thức Giao Thoa Văn Hóa Của Sinh Viên Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội
    English learning does not only include grammatical competence and language proficiency, it also includes culture learning. “Foreign language learning is comprised of several components, including grammatical competence, communicative competence, language proficiency as well as a change in attitudes towards one‟s own or another culture. For scholars and laymen alike, cultural competence, i.e., the knowledge of the conventions, customs, beliefs and systems of meaning of another country, is indisputably an integral part of foreign language learning, and many teachers have seen it as their goal to incorporate the teaching of culture into the foreign language curriculum.”
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Trần Xuân Điệp
    • Tác giả: Tạ Ngọc Hiền Minh
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005650
    https://nitro.download/view/6E93BAC00C2C320
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page