Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Các Hoạt Động Giao Nhiệm Vụ Cho Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Trong Các Tiết Học Nói

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_14-10-55.png
    Sử Dụng Các Hoạt Động Giao Nhiệm Vụ Cho Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Trong Các Tiết Học Nói Tại Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
    Nowadays, teaching English has received increasing attention as English has become the language for global communication. To meet the future job requirements, students in general and students of Economics at National Economics University in particular need to enhance their skills of English, especially the speaking skill. However, there exists a critical problem in teaching and learning English at colleges and universities resulting from inappropriate teaching materials and instructional techniques. The common teaching approach applied in English lesson at most of universities and colleges is teacher-centered and lecture-oriented, which normally results in learning passivity and non-involvement in language skills in general and in speaking activities in particular. Therefore, it is the high time to make a change in the traditional learning process of English at universities in Vietnam in general and at the National Economics University in particular. Among the modern teaching methods, the task-based one is considered a type of analytic learning and teaching method which owns numerous advantages.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Thị Vượng
    • Tác giả: Chu Thị Kim Ngân
    • Số trang: 46
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005618
    https://nitro.download/view/B0BBC70E1C9CDB1
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page