Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Các Hoạt Động Khởi Động Để Tạo Hứng Thú Trong Giờ Học Nói Cho Học Sinh Lớp 11

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 9, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-9_10-1-5.png
    Sử Dụng Các Hoạt Động Khởi Động Để Tạo Hứng Thú Trong Giờ Học Nói Cho Học Sinh Lớp 11 - Một Nghiên Cứu Hành Động Tại Trường THPT Nguyễn Đức Thuận
    In Vietnam, English has earned an increasing attention from different fields of the society such as technology, science, business, education, and entertainment. It is also considered as a major means of communication thanks to its globalization. Therefore, English has become popular and it is taught from elementary school to higher education. In order to study English, learners need to attain four language skills: speaking, writing, reading and listening. Among these skills, speaking seems to be the most crucial for communication process (Boonkit, 2010) and it can be seen as a bridge to facilitate other skills (see Ur, 1996). In addition to this, speaking can assist students to be better readers, effective listeners as well as more accurate writers. In a study taken by Nunan (1991), it was highlighted that success is measured in terms of the ability to carry out a conversation in the (target) language. Moreover, learners are enabled to show their feeling or opinions by verbal and non-verbal symbols in different contexts through oral production (Rahimy & Safarpour, 2012).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: PGS.TS. Nguyễn Văn Độ
    • Tác giả: Đỗ Thị Mai Hương
    • Số trang: 64
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1066877
    https://nitro.download/view/DAE2E6DF55521E5
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page